tjena bloggvärlden.

det var verkligen inte igår.
mycket vatten har runnit under broarna sen sist, eller hur man nu säger..?

idag har iaf lille bilal blivit en del av vår familj, trion har blivit en kvartett.
jag hälsar vår ( läs. majas ;) ) katt välkommen med soffmys å småländsk korv, bienvenido!

att jag inte bloggar längre beror på att jag har huvudet fullt, tiden å agendan uppbokad mao.
lika chockad som ni över detta inlägg :) ex-jobbet närmar sig, våren e på g, dansen sitter som en smäck å kulorna rullar in - allt e som det ska!

skönt å va ledig to-må, inte dumt alls! imorn blir det dock ev möte, dans å mat.. lördagen blir lugn å sen ser jag fram emot dans hela långa söndagen. fiiint det :)



maja å jag har vårlängtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback