tjena

jissus vilken rolig dag jag haft, har dock inte gjort så mkt, men ändå.
har helt enkelt fina sköna folks runt mig ^^
vi övar på en gestaltning som ska redovisas på fredag om ett mångkulturellt dilemma...
håller till i en dramasal just nu bl.a.

åh asså vet ni, med så mkt utrymme som finns i en dramasal, ja asså, då vill man liksom vara överallt hela tiden, så mkt yta, oj oj oj, vad ska man göra, vad ska man hitta på? man rusar runt som en yr höna :D jag tror jag blivit en pajas, en teaterapa, för oj vad sprallig jag blitt :) hoppar runt å fnittrar å skojar å skämtar å sprider glädje!

nu ska ja äta lite å krama min sambo.

fridens!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det låter ju underbart =)

2009-03-04 @ 11:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback