brolle jr

tänker vara riktigt fjantig å tillägna mitt blogginlägg till brolle ;-) haha, nä kanske inte riktigt, men darn vicken karl :)
han är är inte vanligt snygg. han dök precis upp på teven, så ska det låta repris. jissus, have mercy ;)

nej, tebax till verkligheten. i helgen som varit har jag sytt närmare bestämt två nya kreationer! två!
en cocktail-klänning till mig i brunrött å ett par high water-byxor till mini-maja :)

ska lägga upp bilder, men knappar måste dit på majas byxor å sen måste ja fålla upp klänningen lite till för den blev för lång :/ sen ska jag stryka dit lite vlieseline inuti livstycket för lite extra stadga, ska se vad sybehörsaffären har dukat upp åt mig imorn :) asfina prylar iaf!

har dessutom fått en idol av mina kläder, ska sy en jacka till en dam i min bekantskap, muy bien. 500:- ka-tching.

tibro snart då go´vänner, be there or be square. kyss!


Kommentarer
Postat av: Sara

håller med, brolle är en finfin karl att lägga ögonen på. var och kollade på honom i buddy holly musikalen i helgen. brolle i 50-talskläder sjungandes massa bra musik, rena himlariket!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback