vanity

jag skulle kunna tänka mig ha lockigt hår jämt.





igår var jag å min käre bror i timmeleparken å lyssna på joe hellraiser å sneaky pete. hellraiser va bra å pete va sådär, ungefär som ett otajt refreshments. mjaaa, jomensåatte. sen e de ju de att kvällen va rätt lam i övrigt. varför?

jo för atte, det var första kvällen jag var ute ensam (läs: utan nils) sen jättelänge, ca 2år typ. vi går alltid ut ihop! men igår va de bara bror min och jag. trevligt!

sen var man ju typ hypernervös och orolig för att det var typ första gången jag hade barnvakt till min rara dotter, barnvakt å barnvakt förresten. asså, nils var ensam hemma med sin dotter (!).  jag är alltid med maja annars, men nu var alltså nils hemma å agera pappa "på riktigt" !! typ mata å greja å leka med henne åsså. jag är normalt mamman nummer ett. gör allt normalt asså. men nu var jag asså ledig en kväll. yay! fast jag längta efter min tös hela tiden, måste jag erkänna :)

sen så var jag ju chaufför oxå, körde oss fram å tebax ill parken, även om man egentligen kunde cyklat (!). haha. a ja, så iaf det innebar att jag var nykter, som vanligt. a men, det betyder inte att jag vill bli full, bara kunna ta en öl eller cider åsså. så ja, jag var stillsam å stel å tråkig. fasen, är jag verkligen gammal å tråkig nu?? jag är ju ändå bara 24....

hejpa.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jättefint! pallen var underbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback