sjukling

jissus vad dålig ja e, mår uselt, kräks å shit, kan inte sova, allmänt vissen.
men det börjar sakta men säkert bli bättre, idag har jag iaf behållit maten. yay!
besparar er alla detaljer :)

japp, trevligt att så många läser förresten! mykt roligt :)

till ni som undrar, det finns massor med färdigsydda plagg, men ja e kass på å marknadsföra mig. det är liksom djungeltrumman som styr, ryktesvägen liksom. men jag lovar att produkter/plagg även kommer läggas ut här i bloggen. jag syr så mykt att det börjar bli trångt här i huset. måste krängas vidare i samma takt det tillverkas. logiskt va? ;)

någon som önskar något speciellt uppsytt i någon speciell storlek? just give me a call!


nu ska ja se lite film å kanske telefonera lite.


Fridens liljor. puss.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vill absolut köpa nåt av mina fd bästa vän :)

2008-09-21 @ 20:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback