jag spyr på det!

nu vill jag bara plugga, bli klar me utbildningen, ha ett jobb, en bra bil, å dollars i plånboken!

fans jävla skit å bara gå hemma å dra, pfft. skit. skit. skit.

har avreagerat mig på min bror å hans fru oxå nu, förlåt. asså, vill inte va jobbig lillsyrra, vill inte behöva beklaga mig, man vill ju att allt ska va fint å bra utåt, inga problem å shit. men ja e less. ja e väll fan ingen jävla hemmafru heller!? mamma må jag va, till tidernas finaste flicka, I love her, men vi lever på 2000-talet, nån jävla bullerby eller emil i lönneberga-värld existerar inte. jag vill tebax till civilisationen. nu, jetzt, now, ahora. comprendes, vale?

Kommentarer
Postat av: Maja

hej pia

ville bara säga att du gärna får köpa cykeln !!! säg bara till när du kan hämta den :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback