jag hatar verkligen att vara förkyld.

asså, hjärnan är full av snor, näsan bara öser ut vattnigt snor, ögonen är röda, huvudet gör ont, jag kan inte svälja, är inte hungrig, hunöret e kasst, bihålorna bara pulserar... asså. det är inte bra det här. det ÄR värre än å få barn. men men.

japp dags för en uppdatering om vad vi gjort idag. mmm, vi har vart på loppis nu igen, hitta väl inget så direkt, men köpte en vinylskiva med "the platters" för 5:-. sen när jag kom till bilen visade det sig att det låg en bonus-skiva i fodralet ;) en elvis-LP! det var bra.

sen köpte jag en gammal plåtburk från "Svea Choklad A.B" i Norrköping för 7,50:-. den var jättefin! vi var i nossebro en dag i somras å kika på nostalgi- och samlarprylar, då såg jag en exakt likadan burk, fast där kosta den 230:-! det var helt klart positivt! alltså att jag fick den för så lite å en likadan på annat håll kostat så mykt. :) vem sjutton pröjsar förresten 230:- för en gammel skruttig plåtburk? egentligen? fast fin var den asså :)

mmm, å ikväll blir det pita-bröd med vegetarisk fyllning, asså jag föreslog kött, men nils ville ha de "grönt" (????). hmfh.
äh, ja ja, mina smaklökar just nu är inte i nån vidare form. vi gillar typ te å kaffe. that´s it.

hmm, e de lördag idag eller? miami ink. går i repris just nu. :D snart är det dags för mig att pynta lite. tihi.

wooohooooow, maja kryper just nu i skrivande stund!!!!! ojojojojojojojoj. det är bra :D första gången!

strax kommer en ny teckning från moi. stand by. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback