I´ve got a cold.



jag är förkyld, nils har smittat ner mig. å maja. hmm borde gå å lägga mig igen kanske. men jag vill helst inte. har kommit in i en "period" då jag verkligen gillar att rita å måla å måste göra det hela tiden för å få ut alla tankar å funderingar å fantasier.

jag tycker tecknigarna blir ok (hej å hå, jag går emot hela jantelagen å klappar mig själv på axeln å ryggdunkar mig själv!)jag har ju trots allt sparat dom. normalt brukar jag kasta sånt jag inte e nöjd med. å det blir ganska mycket! nils får jag tyvärr inget gensvar ifrån, han säger kanske "fint!" eller "bra!" bara, för ska teckningar vara fina för honom ska de helst ha inslag av älgar å röda stugor med vita knutar. dvs så långt ifrån det jag målar man kan komma. fast han är glad att jag ritar å grejar nu igen. :) har ju inte gjort det på ett tag nu! jag själv tycker det är intressant och spännande med människor som ritar å donar med just sina speciella grejer å uttryckssätt. alla kan ju rita åsså, bara olika bra helt enkelt. dessutom är det ju inte den färdiga teckningen som är poängen utan ritandet av den.

hejpa, å glöm nu inte lägga ett inlägg om just DIN åsikt.

kan ni inte skriva ett inlägg iaf å säga vad ni tycker? please.

Kommentarer
Postat av: Maja

SUPERDUPER nice !:)

ja har också kommit in i en ritar period.. fast mina skills har sunkat ihop så de kommer massa konstiga missfoster ut på pappret.. men ja tycker som du , de e ritandet som e grejjen



o ibland kan fula saker bli fina på ngt konstigt sätt

2008-09-13 @ 14:00:31
Postat av: Sara

snyyyggt, fasen vad duktig du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback