?

undrar vilka ni är som egentligen läser min blogg?

läs på iaf,  happy reading <3 även om det inte står så mycke kul kanske. men läs för all del. keep on!



idag har jag mest sytt, en tunika till mig och en till maja <3 härom sistens sydde jag en beige fuskpälsjackahistoria till majsan, asfin! hon ska fasen baaaaaaaaara ha fina saker, det bästa!

sen  har jag tänkt en del oxå, en hel del. å ja har kommit fram till följande:

livet på landet kan kännas lite ensamt ibland. asså jag gillar det, att bo på landet, bonnvishan osv, men jag börjar sakna civilisationen nu. mitt gamla liv, allt hängande å alla upptåg i borås. alla dumheter vi gjorde, alla fester vi va på, alla sköningar!

så därför kan jag gladeligen berätta att jag tar upp mina studier igen 19/1-09. jippie! no more miss fattiglapp.
hey hey borås igen! vill ha cash, vill plugga klart, vill ha ett jobb! nu. :) ska bli bästa fröken evah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback