pang, du är död.

jag funderar på om jag ska klippa av håret sisådär en 10cm å locka till det urmykt.

vad tror ni om det?

jag bara älskar å ha lockigt hår.

det känns så lätt å glatt. man känner sig som på små moln....!



igår hooka ja upp me ida å gjorde stan ett par timmar. jag handlade inte så mykt. kunde köpt mig en asfin väska iofs, ångar på att jag inte köpte den nu så här i efterskott. va liksom svart, skinn å rosor i en het kombination. *skratt*

får nog bli den när ja e där i krokarna nästa gång :) fast fanns bara ett ex kvar !! huuu, måste bestämma mig om jag vill ha den å dra dit ida tror jag... hmm.



sen så handla ja en massa härligt smink ! man blir så glad av en väldoftande liten påse splitternytt smink :)




den här tyckte jag var lite fin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback