krevad

imorn smäller det.



Kommentarer
Postat av: Bea

Hej, har du tips på någon låt som du avgudar just nu? Skriv gärna den på min blogg behöver lite tips känner jag . Tack för mig

Postat av: H*

- VAR GÄRNA MED OCH SVARA PÅ VECKANS FRÅGA I MIN BLOGG!

2008-10-07 @ 18:18:57
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: majsi

men lilla hjärtat då.. de låter inte roligt alls =( klart jag inte blir arg.. hade glömt av det lite själv.. men nu när ja måste ha cash kom jag och tänka på det.. får se om ja säljer den till ngn annan då.. om det e ok. om du ändock måste spara pengar nu... kanske inte världens bästa o köpa en cykel för de man har då =) ja måste nämligen köpa mej en bil de e det som svider lite.. säger till om cykeln blir såld ! pusskram

2008-10-07 @ 21:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback