tjenare, alla bybor!

ok, eftersom det har blivit lite av en grej det här med att läsa varandras bloggar här i byn, får jag helt enkelt tänka två gånger innan jag skriver något här i bloggen i fortsättningen :)

nu när man vet att man har lite läsare iaf.. bara så ni vet, min blogg e typ astråkig, egentligen ^^
 
men håll till godo, välkomna, läs å gå vidare. stanna inte upp å läs här, utan fyll upp kaffekoppen på nytt, ta en kaka å hitta på något trevligt och kreativt istället. gör som jag vettja, sy, rita, måla, fixa, trixa, ordna å dona. eftersom jag inte känner några mer här ute än min svärfar å hans närmsta och rara grannar och mina å nils närmsta och rara grannar, är bloggen ett andningshål liksom...!



därför bloggar lilla jag :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Ja tycker din blogg e mysig

roligt o se va du pysslar me

önskar ja hade lite mer tid =(

kram / majsi

2008-11-29 @ 20:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback