shamalamamamas

Här kommer lite kort... laddade upp ett helt gäng men bara dessa kom med av  nån anledning. shit pommfritt. men fler kommer, jag lovar! :)

jag går runt här å myser, förberedelser inför advent åsånt e göttans. tända ljus å grejer, mumma!

håll till goda, fler "hemma hos"-bilder komma pronto ..... <3




Här e vår jättekrans i vardagsrummet över vårt matsalsbord.



Våran vita, stora adventsstjärna...



maaaaaja åker pulka..
jag tycke att hon är lik mig oavsett vad andra tycker å säger ^^ sådäså. hon ÄR en Svensson, you know.




fan va gött å höra från dig igen sofie! har du nån blogg man kan lämna inlägg/kommentarer i nu med eller? klippte förresten ut er förlovningsannons i FT ^^ så glad för er å din skull, muy bien chica! hur har du det med karln din å alles?




hej å dej.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej hej!

Nej jag har lagt ner bloggandet, är bara inne o skriver på familjeliv.se.

Thi ja jag är överlycklig över o äntligen ha träffat rätt karl, flyttat till ett ställe där jag trivs o jobba med dej jag vill (har fått jobb på ett demens boende nu, samtidigt som jag pluggar) o så hoppas jag att det snart ska komma en liten knodd här också, förlorade tyvärr ett för inte så länge sen =( men nu är det nya tag som gäller.

Din tös är så fin så man smälter, lik sin mor.

Kram

2008-12-12 @ 21:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback