hey every body, come on down - janis martin

hej!

tänkte blogga lite fort nu när maja somnat i soffan, kaffet kokar och jag försöker fundera ut vad jag ska ha på mig ikväll...

frisyren och sminket är redan klart, rullade upp håret med bobby pins redan igår, så det skulle vara fixat till idag, det blir extremlockigt med lite snedlugg och uppnålat så det ser ut som jag har page ungefär och en enkel neutral make-up med underlagskräm, puder, rouge, ögonskugga, dip liner, mascara och lipgloss.
 
vilket företag när man tänker efter, necessären är som en verktygslåda :)

hoppas jag blir lite fin iaf...

nils och jag ska nämligen på julbord på hofsnäs. jag vet inte så noga vad det är för ställe, men jag tror och hoppas att det är lite mysigt och ljusigt :) vi är bara 6st som ska äta ihop och jag känner dom inte alls, men det kommer bli spännande och trevligt må ni tro...! jättekul att bli medbjuden på något :)

jag undrar just vad som är passande att ta på sig? tips? eftersom jag är gammal punkare i själ och hjärta har jag varit en hejare på å ta ut svängarna.... men numer vill jag bara känna mig och se bekväm ut, som en liten dam med väskan under armen och lockar i håret ^^

jaja, hoppas jag får lite glögg ikväll iaf, jag älskar nämligen glögg, fast det ska vara alkoholfritt! jag har nog druckit två flaskor själv redan. mumma. nils tar en kopp oxå, om han måste.:)

nu ska maja och jag fika. trevlig första advent till er alla!

fridens!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback