bang bang,I shot you down.

hej bloggen!  long time no see.

har inte bloggat på länge nu. å det har sina förklaringar.

1) åskan slog ut min dator totalt. till för två dar sen.
2) jag har helt enkelt känt mig nere å utan lust att blogga.

men nu e ja tebax, å jag är worse than evah! :) haha, det tror ni väl ändå inte på? ja e ju harmlös som ett lamm :)

asså, jag är en 24årig tant,å det är rätt så mysigt å skönt faktiskt! sådäså:)

jag går liksom här i stugan å pysslar å myser med min dotter. emellan varven kommer mitt hjärta nils hem åmyser med oss lite oxå! hurray. stunder då det bara är vi tre, å vi fikar,å lyssnar på nån skiva eller nåt radioprogram, tänder ett ljus vis fikabordet, ja då är det verkligen komplett! vi bor fint, mår bra å har varann.

ja, det lackar ju mot jul nu,å julmastodont som jag är älskar jag att julpyssla! asså pyssla fram roliga saker, har tex broderat mig ett par julgardiner, sytt 2 juldukar, gjort 5 kransar av olika slag (mossa, enris), planterat utekrukor till trappan, möblerat om i vardagsrummet, gjort två julkalendrar av hjärt-chokladkartonger å gett bort, druckit glögg, gjort julkort,slagit in julklappar, bakat småkakor, tänt massa ljus... det är liksom chabby chic/country romance/traditionell-jul som gäller här. ska fota lite å lägga ut tänkte jag, för jag är nämligen stolt, nöjd och mycket glad själv! :) vårt paradis på jorden!


nukommer snart min mammaå pappa å majas mormor och morfar å hälsar på oss häri vinterlandskapet. ska bli mycket trevligt! glöggen e redan värmd, jag har dukatå kaffet står på spisen....välkomna!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Har ju saknat din bloggande ju :)

Låter som ni har det underbart, här har vi inte kommit igång med julandet än, tapetserar o håller på, huset ser ut som en verksatd, suck :)

Kram

2008-11-26 @ 15:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback