ok, så här ligger det till

världens bästa pappa kom på hd:n å fika hos mig förut i eftermiddags. han är världens bästa pappa! han hade med sig prylar te mig i sidoväskan, t.ex så fick jag en krusbärsbuske till min trädgård. mums säger jag bara!  han är bästast å har en så in i bänken snygg hojj, mi lajki. han e söt min papps.

sen så är nils å kör lastbil den jäla lilla truckern. i de asfiiina vädret asså, stackarn. men de e jue kul å köra stora fordon, störst går först som sagt ^^

jao, sen så är det jue vädret som är bara helt asbra, så nu är jag sugen på alkohol. ge mig!
 
förresten så asbojkotta ja cruiingen i tidaholm i år, tönt att det är så uppstyrt. inte nö kul alls. så istället kom lasse å maaaarina-pina te oss å käka å såg på film å drack jim beam, å lasse som alltid håller på me bruttor famför maaaarina vart vi än är satt å tjöta pörr å brudar å mina tatts, men han e för go lassebasse. :) kan inte låta bli å gillann. hehe.

ja tack, jag skulle vilja ha en öl nu. tack tack.

ååå snart ä de L.A Ink. så in i bänggggen brae! hoppla, ja e överaktiv å saknar nils nu, ja just nu, massa, ja!

åh, ja som skulle pyst å handlat förut orka inte styra om kläderna för stadsbesök, så det blir storhandling imörn, yesiree. men ja har pysslat å fixat mer å fler hårblommor, jag som e såååå kreativ, haha. blev asssöta må ja säga.

nä, eftersom ingen läser min blogg behöver jag inte skriva mer för nu. jag skullre vilja bli blond igen. 

kramazon

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe låter ju som att du har det hur göttigt som helst!
Så du vill bli blond? Jag har börjat min väg dit nu.. slingor is the shit.
Kram

Postat av: Lisa

Hej lilla stumpan, jag tittar in på din blogg ibland....så till nån skriver du ändå...
Måste få komma å hälsa på dig i ditt hus snat, och träffa er lilla doter=)
Puss och kram

2008-05-05 @ 11:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback