min favorithula!

jao jao, ett sånt här bord skulle jag vilja ha te min trägård. vore asbra. då kunde ja plantera utan å behöva storstäda köket efter mig ^^ fast way, vicket rent kök de blir änna, hihi.

image136

ja, nu e iaf krusbärsbusken i backen. får liksom göra en ny rabatt hela tiden när jag får nya växter å sätta ner i marken :) det är roligt! jag vill ha en helt blommande trägård, det är mitt mål! får se hur det går :)

tänkte sätta ut alla mina hundra flitiga lisor idag. ja det är sant, det är faktiskt ca 100st. köpte nämligen 120sticklingar nyligen,  men har adopterat bort ett gäng te min mor, stina, majsan, svärfar å min svägerska :) snäller jag ä va? 

 blir med andra ord te å gräva en ny rabatt eller två idag då. mykt trevligt ^^ kanske kan sola lite oxå..? har blivit en blekfis över vintern, man känner sig inte direkt snygg!!! haha ... hjälp mig, jag vill verkligen bli platinablond, nuuuu! men jag min dumma nöt va jue å handla igår å kunde inte låta bli å köpa hårfärg. gissa vilken färg??? SVART. JAG SOM HAR EN HEMLIG DRÖM ATT VARA BLOND. jaja, de kommer, jag bara ska te frissan när ja får skattepengarna, yesiree. ^^ hasta.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhhh va mysigt det låter! Vi har också en stor trädgård men jag orkar inte göra något, grävde upp ett land förra sommarn o nu är det ogräsets paradis igen, suck.

Kul o se att du är så pysslig! Har du väl iofs alltid varit :)

Imorrn ska jag te Fkp, ångest! Men saknar mammis.

Pussa lillan!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback