inte helt perfekt

jag är ju inte så teknisk som säkert många vet.
men iaf, härom dagen kom alla de 273 bilder som jag skicka in nyligen för framkallning.
tänk va smidigt egentligen, man väljer vilka bilder man ska skicka iväg på framkallning hemifrån, man kan grejsa me dom så dom blir svartvita å allt möjligt.

nu tycker ni nog ja låter som värsta blåbäret, kan inget, goddag å solen har nyss gått upp liksom.
men ja ja, ja hänger inte me när de gäller tekniska grejer. det är så tråkigt helt enkelt.
inget kan få mig å gillat heller. bla-ha

fast de e rätt smidigt å kunna retuschera sina bilder på datorn å baaaaara framkalla dom man vill ha. asbra. då kan man ju bara avstå alla kort när tummen råkat va lite framför linsen... haha. ja e assmart, jag lovar. ^^ men har inte andra det problemet, eller gör det felet ibland rättare sagt? äh, ja ja. majsingen å ja på typ 210 kort, 10 på nils, 30 på bilar, 10 på släkt å resten all möjlig shit. :) ja e asbra fotograf, jag lovar, jag älskar å ta päronkort på mig å maja ihop, framför ica, i bilen, i hängmattan etc. å vi inte låta bli å göra miner å fåna oss nån av oss... duktig flicka, brås på sin mamalabama ^^

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha ego kort is the shit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback