hola

idag kommer min bror å hälsar på här på bonnvischan, mkt nice må ja säga!
får la se va vi hittar på, han e iaf den bästa bror man kan ha, söt å gå å hjälpsam å snäll....
vi borde dra ner te sjön å kika, typ fika me kaffeblask i solen åsså, för här verkar det bli asbra väder ida :)
e dessutom sugen på å bada!!! hmm, jao.

en gammal vän te mig ställde frågan i sin blogg; "hur ser man snygg ut svettig?". måste säga att de är nog den bästa fråga ja hört på ett tag, för hur fasen gör man?? sminket rinner ju bort å man ser mest blank å rödkindad ut. hmm, ja skulle nog ruffsa ihop håret, på me solbrillor å skylla på att ja legat å pressat i solen under lunchen :) a ja, eller så rekomenderar jag min pappas pigment, han e brun jämt å bli bara brunare när solen skiner, vi har lyckligtvis nääääästan samma pigment. I love å va brun :) trots alla varningar om hudcancer. fåfäng är man ju lite te mans....

snart kommer alla min kort som ja skicka in på framkallning, yeah. blir asball :) fast ja tycker ja blir helt mongo på kort, äh, shit va gör man liksom? de e ju så de e, å riktigt knasig ser man kanske inte ut, men man ser junte ut precis som man skulle önska heller... :)

nu måste ja pysa, hejpa.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha tack för tipsen, får försöka komma ihåg o ta me mig glajjerna te gymmet :D



Mysigt me släktbesök, är det stor eller liten bror som kommer?



Älskar också o va brun! Man blir så fräsch på nåt vis.



Hoppas på bra väder imorrn för då är jag ledig, sååå skönt!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback