helsicke

ja asså, de e länge dsen ja uppdatera nu, men who the hell cares? höhö
ska ja va ärlig har ja vart sjuhelsickes upptagish. :)

så här typ:

vart i ullared en sväng, å köpte iiiiiiiiiinget noll noll noll, skulle ju va en sjal som ja inhandla då, för 19:- finns inget av värde där förutom pörriga tantiga underpanties :)

tappat bort min förlöööövningsring, å hittat den igen, det var åxå ett hellwette må ja säga, ska gjuta fast den faan!

haft nån sorts barbeque här, så vi radda upp våra duetter å pv:s, de va göttans.

soooooolat å stekt å jäst i sola, åxå göttans. nu ä ja brun, gaadammmmit.

sytt fränaste blommiga blåsan te sommarn, asbra, finast ewah.

vart på bilrally me majsa å nils å ida å krister å company, de va balles å roligt.

beställt litte nya prylish på nätet, å de e jue braa.

grejat i min trägårn så nu e den skönast i världa, ni skulle se asså, värsta idyllen.

nils har hämtat hem en pv 444, -54 tror ja,  te mig från mellereud, en svarter, shirley heter hon.

ja å maja grejar på som vanligt, vill sitta upp åsså å äter på allt nu.

firat morsdag me loppis å en tur i gammelbilen, nils å ja dela en bit prinsesstårta. varför? för att ja hatar tårta men gillar marsipan, så jag åt den gröna marsipanen å nils åt tårtan :) fy blä för grädde, sicken shit.

ska la färga å klippa av mig håret en bete tror ja nu snart. va faan ska alla ha svart hår för?? nä, nu e de förändring på g.

ja å sen har ja bakat morotsbröd som blev asbra å dessutom så älskar jag rabarber, ville bara säga det, om nu nån vill överraska mig me nått nån dag, så fixa nått me rabarber ;)

ja å just det, glömde det bästa, en kompis som startat en webb-butik me rockenrollen-tröjor nyligen, vill ha en brutta som springer runt i hans tröjor å tas kort på, å gissa vem det ska bli???!! moi, yesiree, moi, mig, jag!

äh shit, nu har la både ni å ja annat för oss, hasta.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Shitan asså du har fullt upp :) en annan har mest legat o stekt, brun ja me nu, wohooo!



Va tror du om o ta me dej bebis o man ner te kusten o grilla me moi? Me would like!



Har bytt blogg åsso föresten :)



Krama


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback