bärs...

...ska jag dricka en ikväll ja. kors! jag blir glad av en pilsner. EN pilsner. fatta. en liten stackare. de e ju så, när man har barn asså. det gamla levernet har fått ge vika för ett ansvarsfullt och förståndigt (läs: moget och trist) synsätt...

men faan va de är värt det asså!

hon lyser upp den gråaste dag. en titt på hennes glada sockersöta fejja när man e sur å avig gör en glad på studs. hon är min pärla. vår alldeles egna lilla lysande sol. ^^

precis som solen ute!  asså, faan, gott folk, hej hej vi har sommar. jag har legat ute å jäst i solen. mykt trevligt, mykt trevligt indeed.

å nästa helg har min arm en dejt med en laddning bläck, häpp häpp, gissa vem som ska tatuera ner sig igen? moi. myshet trevlish. å på kvälla blire jack baymoore å domestic bumblebees på storan. sippedi-doo-daa.

hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback