steve miller band - the joker

ida har jag bara sytt å sytt å sytt. varför undrar ni säkert? jo, så här ligger det till; lasse å marina kom ju över i lördags å käka å greja, de va assskoj för övrigt!! å sen i somras har jag lovat lasse å laga hans skinnpajjar, sånna där ni vet typisk punkrockenrollen-jacka me dragkedjor på bröstet, midjekort grej, asball iaf. haaa, jo armarna på dom hängde typ i nåra trådar bara, så ja jag ryckte nu äntligen ut å laga åt han asså.

de går ju bra som tusan, eftersom ja fynda en industrisymaskin, som man typ kan sy i stål i!! om man nu ville de, men de vill man junte... haha.

nu kanske ni tänker, dum brud som är glad för att hon har en 100kg tung symaskin... men ni anar inte va bra, eftersom jag emellanåt får i uppgift av polare å sy  bilklädslar, me knasbra resultat änna, måste ja säga själv asså.

jag är inte den som skryter å säger att jag är bra på något, har alltid varit halvdan på allt, men jag antar att folk tycker resultatet är bra om dom ber mig sy upp grejer på nytt änna, speciellt såna doningar som bilklädslar,

kan ni tänka er alla vinklar, kanter, sömmar å grejer det är på ett bilsäte, eller ännu hellre; ett baksäte. tänk er å få de å passa asså! men jag lyckas konstigt nog. så jag ska nog gå omkring å tycka att jag är riktigt bra å kan nånting på riktigt för första gången i min liv. ja, det ska jag. haha

fast roligast är ju å sy prylar man kan ha på sig; kläder asså, till sig själv, klänningar å sheit. ingen annan än ja som vii ha´t kanske, men jag är nöjd å glad. å gissa om jag har skoj under tiden jag syr? jajjemäään.

så nu ska jag sy ett halterneck-linne i rödvitrutigt tänkte jag, hoppet om riktig sommar är inte ute än! klippte ut mönstret förut så nu e man i startgroparna :)

oj va långt det blev! får säga hej så länge då


image93.

lasses lagade skinnpajj, snäll ja e väll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback