kid cadillac

image91

here´s our hotrod wheelie, size small.

fan tänk om man kunde rullats runt i denna kärra när man själv va knodd.

men det får istället kjoltyget vårt göra nu! hon e värd allt de bästa. asså de här me barn e kul åsså, men alla tjötiga mammor som man möter som pratar barnvagnmodeller å blöjer... ni kan va tysta bara, för jag vill inte höra. så trött på er! varför bli så tantig bara för att man har en dotter?? vi tänker göra på vårt sätt å de sättet ska alla strunta i =) jag ska inte bli en vanlig b-småbarnsmamma. nej tack. jag lever som förut, hänger här, hänger där, bilar dit, kommer åka på alla grejer preciiis som vanligt, back in the good old days. sån är jag, sånna är vi!

tänkte stuva fram min 50tals moppe nu i eftermidda, tänk trampmodell å sheitsmå hjul. de e vårväder här nue änna! yay! kjoltyget ska me i en sele på ryggen, nu sare börjas, hihi. gruset kommer spruta på kärringarna å katterna!

puss å puss, fast nu sa ja ut i bilen en sväng, grejer å göra, personer å träffa, blabla.

so

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback