förströelse vs. förtret

 
  

jag vill ha dessa.



en sån här skulle man ju kunna gömma i handväskan. just in case.



asså, de här e inge bra asså. nils skulle bli tokig på mig om han visste. tur att han inte läser min blogg ;)
grejen e den asså, jag handlar å beställer massa massa massa grejer å kläder heeela tiden nu när jag är mama-ledig. kläder, klänningar, skor, handväskor, grejer till håret, typ allt sånt. i förrgår kom det tre paket på en gång!!! mmm tycker om det.

man är ju iväg hit å dit hela tiden, så det behövs ju, håller du inte med mig?
fast tro mig, hälften e inte till mig, utan till mitt lilla kjoltyg, min lilla tös.

 

typ, dessa två. å ett par små leopard-ballerinas.

ja lovar, hon ska få allt hon drömmer om, å lite till! men tills dess får hon massa annat fränt som mama hittar på :)

å om nils, papan med i bilden, undrar om det var dyrt, säger jag bara; "nee, det va typ jättebilligt,å frakten va gratis".

nu ska jag baka litte, tjena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback