yäyä

mmm, tänkte bara hinta lite, en liten sneek-peek så att säga, så snart min webshop/sida med mina "skapelser", plagg å kreationer är färdigsnickrad kommer jag länka till den härifrån. tror ni det blir bra elle? vet ni några som vill köpa retro-kläder till barn? skicka dom inom kort till min sida! snart, snart, ser den dagens ljus! wait and see, just wait and see :)


dessutom kommer jag inom kort dyka upp som klädmodell på en nystartad sida med rockabillykläder, kommer även länka till den härifrån.

stay tuned! /dolly


Kommentarer
Postat av: DOLLY

håller med dig till 100 folk är bara avundsjuka.hoppas allt är fint med dig. vad har du gjort idag ?? solat kanske ? kramis

Postat av: Sara

nej va kul!! väntar spänt på att få se både dina kreationer och dig som modell! =)

2008-07-30 @ 13:34:05
URL: http://piptermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback