hmm, borde skriva mer HÄR.

BORDE BLI BÄTTRE PÅ Å BLOGGA!

asså, jag e urdålig.

men mykt händer i mitt liv just nu, å händer det mykt, blir det jue automatisk mykt å skriva.
å e de mykt å skriva tar det i sin tur mykt tid.

så... vad vill bloggläsare egentligen läsa om? tell me. lämna en kommentar å hinta lite. så jag kan gallra/sovra lite bland alla happenings... åsså kan ja stryka allt dravvel direkt å bespara er en massa tom (men skoj) shitt :)

haha, idag har jag sålt en av mina begagnade tishor för 196:-. körsbär e hett. eller inte! haha.

äh, nämen  hej.

luv/D

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh hade gärna kommit på kaffe (eller snarare te, för jag dricker inte kaffe), men det är lite långt från Kalmar! Jag får komma nån gång i höst istället, längesen vi sågs ju!



Vad gäller bloggämnen, så tycker jag att det är roligast att läsa om vad som händer i vardagen och tankar och funderingar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback