bebish

jao, osw närmar sig, alltså old style weekend i backamo, uddevalla. jag längtar så ja tror jag smäller av!
det ska bli så himla roligt.

tänk er, bara;  massa hotrod- hoj- å rockabilly folk, skön livemusik, retrokläder, tattos, hairdo´s, backaracet, strolling on the dancefloor, americanas, solblekt lack, lite alkohol, bad  i 50tals baddräkten.. asså, på med cateyesen å vässa kajalen, för då kommer det bli gammelbils-åka av! bjuder på bilder från förra året....











inte dom bästa bilderna kanske, men ja tror ni get the picture? ^^

men vad ska man ha på sig? vad ska man packa ner? vad vad vad vad? jissus, bäst å börja fundera ut va ja ska fylla truken me.. hmm, tjej-prolem asså, på hög nivå.

stay tuned! ten-four., over and out.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja det har du sannerligen rätt i :)

Jasså, är du bekant med ngn från ulricehamn eller liknande?: )

Postat av: Sofie

Hallå cooling!

Det låter ju helt underbart kul!!

Trodde jag hade svarat på ditt inlägg på helgon men tydligen inte såg jag förut.

Hade varit nice o kanske ses, Tobbe vill ju träffa dej, har presenterat dej som min gamla bästis, haha.

Har du kvar samma nummer som förr?

I såfall hör jag av mig om vi har vägarna förbi!!!

2008-07-25 @ 06:25:57
URL: http://daughterofrock.blogsidan.se
Postat av: Alexandra

Jahaa! så du är nyinflyttad TILL borås ?

Jenny johansson känner jag igen, men hon bor i hökerum? om vi tänker på samma. Är dock ett vanligt namn, menmen :)

Knätte-bor ? Vad är det ? :)

Nejnej, jag bor utanför, I lilla Hökerum :) påväg mot borås typ! ehhe.

Jaa, höftbenen, det är hur snyggt som helst att ha där.. har du sett ngn som har elr så ? ;o

okej jag sparar piercingen ett tag till ! aaa, du sa det men jag glömde tacka, tack så mkt =) Jag gillra din design! va d svårt att få den så?

Kram

2008-07-27 @ 12:00:01
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback