he´s a jolly good fellow

hej.

nu är jag tebax igen. efter en dunderomgång med halsont och feber. men, nu e jag åter, första dagen jag och maja är riktigt pigga idag, hurray! fast jag har hunnit med å greja en del ändå. har sytt mig en ny svart blåsa som jag tänkte ha på juldagen till exempel. ja e inte dum jag! en riktigt fin party-pralin-blåsa! hej å hå, jättefin asså :) kommer ni på john lindberg på juldagen så får ni se :) annars så får ni hålla er till tåls tills det kommer bild här på annan dagen.



btw. hängslen är den snyggaste, praktiskaste och bästa uppfunna grejen evah.
man kan ju inte annat än tycka det e snyggt änna. big up´s! se så fint det kan va.

imorgon far jag till falköping och hälsar på min kära mor och far och bror. hoppas jag får lite roliga paket ^^
jag har nämligen varit värsta julmonstret, köpt typ 5-10julklappar till dom var, jag gillar att ge kan man säga. haha.

sen firas det med nils familj och släkt, det blir trevligt och bra. jag har knåpat ihop ett fotoalbum till thord med bara maja/nils/pia-bilder. hehe, jag gillar egobilder ^^, hoppas han blir glad :) gav ett likadant till majas gammelmormor och morfar oxå, å jag tror hon blev lite glad. tyvärr är hon nästan blind blivit nu så det är liten  sorgligt, men hon e stark som få den hjärtegumman.

ok, nu kan jag konstatera 6 saker:

*att guiness är godaste ölet, har alltid gillat riktigt mörk stout. my gaaaash.
*det är kul att baka cupcakes, har bakat 20st riktiga amerikanska cupcakes idag. mjölkchoklad cupcakes med marshmallow-fyllning och buttercream-frosting med hackad choklad och slalom-dekoration. pewh. oj oj oj. vrålgott!
*jag är riktigt bra på å sno upp håret i gammeldagsiga håruppsättningar nu.
*jag har gått ner lite till i vikt.
*kursen på högskolan i januari, så nu är det back to school som gäller, nästa jul är jag färdigutbildad högstadielärare i sv/eng. hurray for me!
*nästa tatuering blir ett skepp.



puss och god jul till er alla!

sofie, jag önskar dej speciellt en god jul och ett gott nytt år med din karl.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är väl för go =)

Hoppas att ni har haft en underbar jul o att ni får en perfekt fortsättning.

Vi har haft det jätte bra!

Men imorrn bär det av till verkligheten, jobb, jobb, jobb!

Ska ni på nån tatueringsmässa nästa år?

Kram!

2008-12-26 @ 12:46:32
Postat av: Veronica

Hey!!

En hälsning från Västerås! Googlade på Eastwood Cafe och fann din fina blogg! Kul att du hittat vårat fik! Välkomna! Håll dig uppdat. via vår hemsida så lovar jag att du/ni kan få njuta av lite olika events eller bara glida förbi på en fika!!

See Ya!!

Veronica Eastwood

Postat av: Veronica

Hey!!

En hälsning från Västerås! Googlade på Eastwood Cafe och fann din fina blogg! Kul att du hittat vårat fik! Välkomna! Håll dig uppdat. via vår hemsida så lovar jag att du/ni kan få njuta av lite olika events eller bara glida förbi på en fika!!

See Ya!!

Veronica Eastwood

2009-01-02 @ 20:16:57
URL: http://www.eastwoodcafe.dinstudio.se
Postat av: Veronica

Jaha....nu kom kommentaren in två ggr....phuu...men vårat bredband e lite jobbig. Sorry!!

2009-01-02 @ 20:19:30
URL: http://www.eastwoodcafe.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback