jao, så e de torsda då, ska väl iväg till lidköing å hjulafton å kika lite ikväll då :)
ska bli roligt, fast det känns lite töntigt upplägg på det hela, va ju t.ex gräsklippar-race förrförra året :P
a ja, liv å folk i rörelse iaf, blir trevligt.. å kul å träffa syrran å gå ut å käka åsså. me like.

hmm, har nog blivit lite kräsen när det gäller bilarrengemang, får ju va nått som liksom är värt å åka på, mykt har ju blivit "allmänt", många åker ju dit (läs de flesta) som inte har en gammal bil (senast -60års modell) ens. min bil är inte lastgammal, ej heller en jänkebil, men det är iaf en -58, å svensk. vi lever vår dröm liksom, svenska folkhemmet å shitt. a ja,  vad jag menar kommer nog bara nils å ja å förstå, vi är ju lite udda, speciellt ihop. a ja. stopp å punkt där, nog om det :)

sen e de ju de att ja måste klaga lite; jag vill ha cash, pengar, dollares, money, kulor, a ja ni fattar, KONTANTER.
föräldrapenning e allt annat än fett. men men, då får vi äta mindre helt enkelt, eller mer ekonomiskt. för en flicka har vissa behov förstår ni, "certain needs". som att shoppa till exempel. :) hihi.

ok, ja, jag kan ses som egoist å materialist, låt så va, men det ÄR kul å shoppa. finns så mykt fint ju. fast missförstå mig rätt, jag handlar ju inte bara till mig, handlar ju massa grejer till maja med :)

minimaja-babygirl is the shit.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Yeah jag vill också ha en babygirl o skämma bort!!!

Mm shopping dreglar Vad tror du om en tur te Gbg o bränna föräldrarpenning o studiebidrag nån dag i höst?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback