shopaholic?

jag vill ha cash.

idag ska ja inhandla mitt livs första skinnpaj.
har faktiskt aldrig ägt någon förr. va ju förresten vegan en stor del av mitt liv, å övrig tid har jag bara inte haft några dollars till någon skinnjacka, har ju spenderat iväg cashen på annat då, skivor, bilar, shit åsså :)

men nu ska ja faktiskt köpa en. vuxenpoäng månne? har nog alltid tyckt skinnjackor varit ganska töntigt när jag tänker efter... men men. jag är ju ganska töntig. töntig nog att blogga om en jacka!?

jag kan lägga ut ett kort på den sen, så får ni avgöra om den e ful eller ej.

hola

Kommentarer
Postat av: Sofie

Å fasen så spännande, jag ser fram emot o få se en bild!!!

Jag vill ha en kort skinnjacka me muddar.. så jag är nog töntig också då..



Underbart vacker dotter du har!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback