pocahontas?

folk tycker jag ser ut som pocahontas. hallå. pocahontas! hon e ju indian för tusan. a ja, svart hår e iaf väldigt ballt :) ja å från pocahontas e inte steget speciellt långt till "cowboys å indianer"-leken när man var knodd, å då kan jag gladeligen berätta att ja köpte ett hölster med pickadoller till maja i söndags. vad sägs om det? :) fast ja e ganska säker på att hon inte får något mörkt indiansvall till hår änna, hon ser rätt blond ut ;) precis som hennes mammalabama egentligen är, under all färg. thank god för all hårfärg.

nä men det var inte alls vad jag tänkte skriva egentligen, ville faktiskt bara säga att det är himla trevligt att så många fina läsare hittat hit! såååå kul! lilla obetydliga jag liksom :)

nämensåatte. klockan e 09:16. dags för kaffe. hejpa.


 ååå, sofie, kunde inte svara på ditt inlägg. har du nu gått å bytt blogg igen? ;)

ja fy tysan, kommer du ihåg när jag gav vår käre aftonbladetkrönikör fetaste hjärnskakningen? hehe. borde väga tungt i mitt cv asså.

äh men va fasen, annars då? hur mår du å tobbe?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Men men men.. jo jag har bytt iofs men den ska funka :( byter lika ofta som jag byter underkläder.. eller inte.. nu är jag rätt nöjd så den adressen fåv väl va ett tag.



Hm funderar Nej det måste jag ha förträngt.. men påminn mig gärna.. :D



Jodå vi har det oförskämt bra nu faktiskt, jag har semester!!! Skolan börjar ju igen den 1/9 så nu passar jag på o njuta.. även fast det bara regnar, suck!



O imorrn ska jag på Takida!!! Me loooove!



Med er då? Allt bäst hoppas jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback