OSW

- var en lätt besvikelse i år :(  vi åkte till å med hem en dag tidigare än planerat!! för så lamt vart det.
skriver la mer imorn å berättar, just nu är ja rätt trött. 

...............

eller ja kan väl skriva lite, sen måste jag nog äta nåt känner jag å sen krypa ner under täcket.

jag träffa iaf massa vänner å bekanta; maja å mattias å hennes trevliga föräldrar, magnus, wille, isabella, rickard, jimmy, emma å sara, maggan å markus. skoj skoj! skulle helst velat träffa min rara vän dennis oxå, å pratat foto session å shitt men vi gick om varann hela tiden (?). a ja, vi hörs la ändå ;)
sen så vill ja säga att tältning e skit, regn e skit, bajamajor e skit, svett är skit.. haha, oj va ja framstår som bitter, men asså, det ÄR fyra trökiga grejer, håller ni inte med?? :D jag kanske har blitt gammal helt enkelt?

jaaa, sen gör det ju inte evenemanget roligare nu när alla mainstream-människor hittat dit, tatuerat sig å köpt tishor å vips  tror dom det e ok o att de är välkomna dit. asså, svensson-folk, gå på stadsfester istället eller åk till sommarland, men a-bombers, snälla, låt bli. det har blitt för stort nu, tappat sin tjusning, den tjusning som evenemanget hade för 3-4år sedan. tacka vet ja folkparker.

nu ska ja/vi nana, puss på er. D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback