I <3 shoes



dessa söta wedges köpte jag igår!
tycker dom e assöta, dessutom bara 99:- dollars :) yesiree!
va i alingsås igår me Ida å Karolina, vi shoppa loss ganska så bra :) hihi

varför det står 10/19/2005 kan jag inte riktigt svara på, skitkamera? :)



sen så har min plutta till kissekatt fått 4 små bebishar... <3 jättemysiga!
så små, mjuka, varma, lena, fina, gulliga!
tänk att man kan bli så glad över å hitta 4 små kattisar en tisdamorgon ute i hönshuset :)
haha, har skapat värsta zoo:et här nu ju!



sä här glad var min majsa när hon testa nya (gamla?) åkvagnen häromdagen.

hon är mitt allt.

hon och nils såklart :)



sen så har majsan ett meddelande till er alla ;) (på nappen)




å här är min fina nils. men vad gör han med blommorna?? :)



bilbrudar!

idag fick jag en fin 50-talsblåsa i posten :) hehe, mi lajki. tänkte bara säga det.
asså, garderoben växer... tur att vi har ett hus med två vånigar!

puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback