handen på hjärtat

ok, så här ligger det till. även om jag har närstående att prata med å "älta" saker med, till å med en wunderbares sambo som man kan bolla allt med, är det gött å blogga, för man vet att folk läser å lyssnar, folk VET, lyssnar helt enkelt, att berätta är underskattat, det är liksom bearbetning, som att tugga liksom för att tillslut svälja.

my, my, my, i alla fall, there´s this thing; i onsdags träffa jag min syrra å hennes två knoddar för första gången på 1½år, *(hennes knottar är typ 10 å 12år nu, å hon e 35). å det var JÄTTEKUL!

vi bara fika, tjöta skit, promenera i solskenet, kika runt lite, käka mat, kolla in lite grejer, å ja, typ så. å det var trevligt att känna att jag har en syster igen. :) asså, det har jag ju haft i 24år nu, men vi har inte haft nån riktig kontakt med varann sen mars förra året. bara hörts av per sms åsså. å nått telefonsamtal åsså. å nu hängde vi typ ihop hela dan, asball.

ja å nils å maja ska till å me dit å kika på bilarna "Hjulafton" å gå ut å käka med syrran å hennes karl å hennes barn åsså nästa torsdag. visst e de ballt? Happy go Lucky. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med, skriva av sig är himla gött ibland.

Kul att du och syrran hittat tillbaka, måste kännas skönt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback