guten tag, schmeisser.

hmm regnar ute, de e shit, fast gött ändå :)
har varit massa grejer å va på, å åka på, å de ena me de andra nu en massa dar på raken, så de e gött me en time-out.

ibland har man dar som bara egentligen passerar å försvinner, dar som känns som "schlumpen" i en omärkt flaska. :)
man vet liksom inte vad dom innehåller, dom kan innehålla massa grejer, eller bara vanligt vatten, men man måste liksom smaka, å eftersom "schlumpen" oftast e helt lite så blir det ju att den tar slut.

som en sån här dag, ungefär. är ni med mig? ;)

fast missförstå mig rätt, jag gillar sånna här dar. man vaknar, hämtar posten som man glömde hämta igår, dricker lite kaffe, kammar till håret, puffar upp luggen, myser med maja, kollar mejlen fort å lätt, borstar tänderna, betalar räkningar, funderar lite allmänt, ringer runt lite.... :) ja.

alltså : ringer runt för å se om man kan hitta på något med någon, för å inte ha "en dag som bara egentligen passerar å försvinner". men men, man njuter av mer kaffe, byter skiva å fixar lite make-up, no no no, ni trodde väl inte man går o-mejkad hemma en dag bara för att man inte hittar på nått?? big no no :)

grejen e ju den asså, att jag är rätt nöjd med alla dar, hur dom än blir. jag måste inte klaga över min vanlighet som aftonbladets pretto-krönikörer å bekämpa mitt själv och mitt jag med att flytta till berlin. saken är ju den att dom viker sig dubbla å cyklar bakfram när alla andra cyklar normalt, i tron att dom är unika å speciella, ovanliga. alla andra vet ju att alla, precis alla är olika ändå, hur man än bär sig åt, åsså är vi nöjda med det. asså, vem faan vill egentligen flytta till berlin? varenda tysk tjomme jag träffat liknar det råbarkade arslet i "saving private ryan", ni vet han som kommer upp för trappan där i slutet, i stan som ligger i krigsruiner...?

aaa shit, behöver jag säga att jag inte läser aftonbladet?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha du är för härlig!

Det kan ju inte ha undgått dej vem som bloggar för aftonbladet heller va? Våran kära gamla klass kompis.. det är ju iofs old news men va tusan..

Och jag kan hålla me dej om tyskar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback