what baby want baby gets

image107

baby är den finaste. prickigt e fint :)

image108

nu bakar vi igen. mini tittar ut genom fönstret på himlen åsså. söt söt söt...

image109

bonjour tristess

image110

är man verkligen världens tråkigaste som mama eller? få mig glad, säg nåt snällt :)

imorn ska vi ha de där himla kalaset i gården vi hyrat, därav allt förbenat bakande. missförstå mig rätt, jag gillar å baka, de e inte de, men tänk er själva å äta av allt man bakat, nä fy blä å nej tack. å tårta sen då? nope, nevah.
ge mig en muffins å lite kaffe så håller mini å ja oss lugna. avskyr faktiskt kalas när jag tänker efter.

eller förresten, kanske inte kalaset i sig, det är väll allt fikabröd snarare. ätstörningar går nog aldrig riktigt bort är jag rädd. men men.

å nu snart ska vi iväg å duka å göra ordning allt. blä, undrar om min tröja har kommit me posten idag förresten? appropå nåt helt annat :) DET är viktiga saker. :)

solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback