toaster

idag har vi jue vart iväg på loppis som sagt, det var askul! vi körde gammelbil bara för att det va såååå fint väder.
fast de börja lite jobbigt, eftersom duetten stod ute i natt blev jue motorn kall å svårstartad... sååå, jag fick pöööta igång den när nils å maja satt i å styrde. visst e jag en snäll flickvän/sambo? jag fick typ blodsmak i munnen efteråt, blää. men men. iväg kom vi å roligt hade vi!

image134

dagens fynd änna. asballa toasters. mi lajk. 20:-

image135

den hära grejjen har jag fått av min älsklingsbror. de e en såndära looongboard. nu ska ja bara fixa dit truckar å hjul. nice. ville bara lägga upp en bild på den för att han e sååå snäll å för att han har blivit sååå duktig på å randa grejer :)

pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback