sonne

heeeello. jao, inte skrivit på ett par dar, massa å berätta. :) va i nossebro i lördags, va rätt alldagligt, trångt mellan raderna, typ alla klaga. :/ köpte en handväska å ett par retro-gardiner. fräna asså. min samling handväskor växer. fanns massa kul, men man kan junte köpa allt. hmm.

träffa  massa kul folk, bl.a gamla goa maja från lidköping å hennes karlakarl matte me alla tatts :) ballt par. å trevliga! sen så morsade daniel, cezilia å elsa från tollered på oss å vi blev ståendes å prata en stund. det va en glad överraskning, eftersom vi varit ovänner ett tag nu... :( hoppas det går över! hon är fin å trevlig cezilia , å har gaddat massa balla tatts på sig själv, fränt. :)

blev astrött på vägen hem sen, somna. :) hade vart vaken me minimaja sen 5 typ å fixat mackor å fika å ta me :) I love babies. gött sheit.

när vi kom hem kom vi på att vi skulle grilla, så ja som sett ut som päck i håret hela dagen skynda mig å fixa i ordning mig, lasse å marina, johan, thorell å malin, mats å per å ulrica kom å hälsa på oss! :) de va askul, hann inte äta en enda korv för alla tog slut sketfort :) å ja drack lite öl, å det var riktigt gott! nu när man får dricka öl igen :)



i söndags minns jag faktiskt inte vad jag gjorde... jo min bror matte ringde å va sur på vår mamma, så nu är dom osams, trist att inte vuxna kan va sams egentligen! hmm, ja ja. minns verkligen inte va ja gjorde i söndags alltså, inte en aning.



igår va ja i rångedala (utmed R40) å köpte blommor me min mamms, de va nice, fick massa grejer te trägården åsså :) å bäst av allt, vi körde duett hela dagen i det fina vädret! :) mi lajki. vi fika vid en sjö bland annat å lattja allmänt. en riktigt bra dag asså :) min mamma e såååå go!

sen näre jag kört henne i duetten te bussen i dalum hände en helt knäpp men kul grej :O) ja stod me bakdörrarna på skåpdelen på bilen öppna å plocka runt på grejerna i bilen (blommor bl.a) då tvärnita en audi å parkera på trottoaren...! en lång söt kille kliver ur å kommer fram te mig där ja står me min jeansröv i det soliga vädret.....!

jao jao, vips så börja vi tjöta bilar å träffar å årsmodeller å skick å hejsan, han stod säkert å tjöta en halvtimme :) haha. det är inte ofta jag blir råraggad på, uppraggad mitt på ljusa dagen på öppen gata i dalum. de e inte ofta ja blir raggad på över huvud taget...!!! haha ja, men kul va det iaf. marbäck kom han ifrån, inte så långt bort. springer säkert på han fler gånger :)

äh sheit. nu ska ja ut i solen, men ja måste skriva sen igen för jag har ett jätteproblem; mitt hår. va fasen ska jag göra med det liksom?

aaa, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback