kitty cat

image111

de här e zing-zing då va. min mammas eller min brors katt, jag vet inte vicket.
i vart fall e han världen mysigaste kisse :)
helt naken å utan päls förutom en tuss på svansen å lite på huvudet.
han är lite tjock, men han är för skön, len som en persika.

saknar min egen pyttekatt av samma sort, cornish rex.
min smulan va finast, å det va bara vi som dög mest i hela världen.

jag har ju kvar pissekatten, den grå russian blue, men cornishar e så mjuka å fina!

istället för ny rex-katt ska vi skaffa oss höns nu snart. vi har renoverat hönshuset jättefint, så nu saknas bara fågglarna :)

det finns nåt som heter silkeshöns, dom lägger typ massa ägg, åsså har dom fjädrar ända ner på fötterna, ser jättefränt ut. hoppas vi kan hämta dom snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback