Im a silly ol´ housewife!

åh, va så gött igår kväll asså.
inget konstigt alls, egentligen. men iaf, ja tände massa värmeljus överallt å snurra igång nåra sköna skivor åsså åsså åsså ba-da-bing: bojkotta ja teven! va värsta lyxiga kvällen kändes det som, även om ja inte gjorde så mykt mer än dricka te, varva skivor, dona me mina plantor, prata me min karl... sheitbra! vi hade iofs igång datorn för å greja lite, men i övrigt var det bara skivkväll. ett tips till alla mänskor, det har sagts förr, men stäng av teven lite oftare, typ  en kväll i veckan iaf. asbra.

nu ska jag ut å ge mig i kast me grushögen, darn om den inte kommer bort idag, då jäklar.

åsså hoppas ja nils åker på moppen hit sen mä så jag kan ta ett kort å lägga upp den här i bloggen. :)

sen e ja såhimla sugen på pannkakor me, får bli de till middag ida.
 
image116

Im just a silly ol´housewife!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback