hejpa

tänk att.... äh, ja vet inte va ja ska skriva. finns det ens nån som läser min blogg liksom? xD

de händer inte möe i mitt liv asså, men allt är väldigt bra bara.

jag vet verkligen inte va ja ska skriva asså.

hmm, jo kan ju berätta att ja sytt gardiner te min mamma som nils lämna hemma hos henne idag, å hon blev jätte jätte jätte jätteglad! kul att man kan göra nån glad :)

imorse baka ja sockerkaka me massa hackad mörk choklad i, blev asgod asså. nils som älskar godis å allt som e sött höll på å smälla av. ja, han va nöjd alltså. ja, jag är grym på å baka, ja vet.

sen har ja tvättat asmykt. typ tre maskiner. de blir ju så när man har smått :) men har man möjlighet att som vi hänga de rena ute å torka på klädsträck i vinden, så ja, då e de faktiskt kul å tvätta. vi bor så fantastiskt bra! behöver ju knappt låsa om sig när man drar ut på vift :D


sen har ja vart i trägårn å grejat, bl.a satt upp massa ljuslyktor i trädgrenarna... å rätt va de va kom nils hem med ett fränt stoooort rött parasoll te oss att ha vid våra trägårdsmöbler. sååååå fräckt! mi lajki. han e för rar! åsså hade han köpt me sig massa go frukt te mig, ja älskar ju frukt.. hihi.

sen har ja promenerat me kärran å vart  å klätt om svärfars köksstolar, ja, ja e nog lite alltiallo. hihi.

mmm, har vart på skrotletarjakt ut i hagen mä, hitta en urgammel rostig brandspruta!! en sån ni vet som va som en tunna i plåt, med handpump å grejer, riktigt gammal iaf. ball.

neee nu ska ja söva min dotter me imse vimse spindel a´ la pia å sen ska ja fixa mackor te nils å sen ska ja smyga ut å plantera mina skott från biokovanävan i rabatten å samtidigt tända ljusen i lyktorna i träden. ball.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback