fy för den lede

ja e helt slut, ni vet så där gött slut som man bara är när man slitit å kämpat å burit å arbetat tills det att vatten är värt sin vikt i guld?

jag arbetar med vår kungliga trädgård :) kommer bli asbra bara jag får gräva lite till. den där grusrundeln utanför ingången asså, den bara ska bli klar idag har jag bestämt, sicket slit asså. allt sitter som berget! huset har ju stått tomt i 7år så den gammeldagsiga grusgången å rundeln är helt övervuxna. snudd på obefintliga.

guuuuva kul tänker ni, å gräva grus en hel dag å sen skriva om det i sin blogg. men det är underskattat med kroppsarbete :) så gött å känna att man gör nått! resultatet är liksom inte den enda belöningen :)

haha, va tusan yrar jag om? jaja, jag gillar fasen vår trädgård rätt möe asså, tror dessutom svärfar blir gla om ja återupplivar trägårn mä!


image114

blommor är väl asfint, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback