det är så göttans

det är så befriande att rensa ogräs. å jag har gjort väldigt många rabatter. så jag är ganska frisläppt nu me andra ord.

vet i fasen va de e för ogräs vi har lyckats få runt buskarna, men drar man i det så får man upp typ en meter gul ogräsrot med massa smårötter. väldigt gött å rycka upp ogräs då asså, å enkelt.  :D
 
ja ja, sheit i ogräset nu! fasen vicket gött väder det e ute asså :) jag har vart ute hela dagen å majsa har sovit. premiärprovgick mina nya svartvita ballerinaskor åsså testa ja den röda jackan me leopardfoder i vårsolen, mykt trevligt må ja säga :)

sen så har ja fått gjort massa  annatt.ex  vart ute å gått, fikat hos svärfar, sytt klart å satt upp hans nya gardiner, lekt me majjan ute, flyttat runt en massa blomkrukor å solat dom, sett på när nilsd gick lös me vinkelslipen på massa metallskrot m.m m.m.. me like våren!

way, å vid sju ska ja å nils å maja iväg te per å ulrica för dom har nått födelsedags-ståhej för sig :) blir väl kul bara man slipper tårta, give me en kanna kaffeblask, aight.

gå ut i solen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback