chorizo

yäyä, vi ska grilla ikväll asså. grillpremiär. :) grillat e så gött!
nils köpte me sig en klunga chorizo hem från sin tur till falköping me skrotlasset, åsså köpte han kiwi till mig oxå <3
vad vore mitt liv utan frukt? vad skulle man äta annars? härute finge de bli kottar å kvistar på sin höjd hehe

tänk er själva när man får cravings efter nått, typ burkar me makrill i tomatsås (som jag praktiskt taget levde på när ja vänta barn) å man har 18km te närmsta byhåla me affär :) de ä en utmaning, sheit asså, fast bra, man äter ju inget onödigt då iaf :) haha

a ja sheit, grillning va de änna, undra va vi får hit för folk tro?
lasse å marina vore ball! :)
å frans kanske? frans kom me grusbilen förut idag, grus te min ingång/entre, grusrundeln from hell känns de som.
men de verkar bli asbra. rockenrollen-kåken börjar ta form i år igen :D
kanske johan mä, han e frän, eviga singeln fast han e rätt söt å charmig!
vet inte va de kan bli mer för nåra, richard å martin vore skoj! rickard har lovat mig en privat danskurs, fast han e typ 2meter lång!! haha, men go å glad, ibland kan han va lite vindögd om han tar en öl, å då har jag lite svårt å se om de e mig han pratar me.. haha. nä förlåt, det var taskigt av mig. men han e bra. :)

dags å ringa hit nåra, per å hans tjej kanske? äh sheit, ja överlåter de te nils :)

bästaste brodern kommer inte iaf, tyvärr, för han är på rövarstråt hos sin fröken paulina, världsbästa tösen asså :)
glad att han skaffat sig en flickvän, de e ball, åsså e hon i samma sväng som oss, tatueringar, bilar etc.
hehe, dom sa oxå grilla! haha tack för idén råååååbin :)

nu ska vi pausa på trappan my man and I.

å fota runt i trägårn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback