bensa någon?

image124

jag har vart på promenad idag. kunde inte låta bli å leka med vår bensinpump :D

image126

jag kommer aldrig kunna bli nån beauty queen, men jag skulle kunna jobba på en mack....

image127

en del hittar svamp, andra hittar bilvrak. fast jag visste att den stod där, den är charmig på någe vis, å frän!
å kul å ta kort på, rost kan va fint...

idag har jag hunnit massa grejer tycker jag! bl.a har jag hunnit sy å byta gardiner i hallen, sy å byta gardiner i köket, städa båda hallarna, laga mat, ta solig vårpromenad, hänga tvätt på klädstreck i trägårn (såååå hemmafru-aktigt!) plus vattnat alla blomkrukor me årets frösådd.... m.m m.m.... imorn ska ja ut å åka bil änna, ska te handelsträgård me min svågers fru malin, de blir la okey änna :D ja ja, ja e ingen ond människa, ja e ingen ond människa...

ball ball, nu ska ja äta fil. hejpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback