bananas

det är jävelusiskt gott med banan. smask. 

                              image128


jao jao, igår va ja duktig å städa runt i trägårn å plantera lökar. asfint, irisar, liljor, stockrosor å sheit.

samtidigt hade jag vart knäpp å släpat ut vevgrammofonen te förstekvisten på baksidan å vevat igång så jag fick lite musik te arbetet. yngve stoors hawaii-musik e så jäääla go. min favorithula alla kategorier. ^^ neeee, finns jue bättre musik de e klart, lite överdifft där, men har ni lyssnat på hans skivor så förstår ni :) man blir asglad å hawaiig liksom.

idag ska ja plantera litte te å sen ska ja iväg å hämta upp Ida för vi ska ut me kärran å våra töser för å köpa tyg.
för jag är beroende av tyg!!! har jag tyg så syr ja, har ja inte tyg så skaffar ja tyg å sen syr ja. syr jämt. allt möjligt. 

                                     image130

solen skiner här, göttans, känns som det blir pannkakor idag. hasta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback