vi pussas...

vi pussas... 
alltså.
eftersom min mamma blev sjuk strax innan jul skulle jag egentligen suttit ensam på självaste julafton.
men när nils hörde det blev han världens goaste precis som vanligt å sa nått i stil med;
nopp, det tror du väl inte jag låter dig göra??
sen snurra han skivor på min grammofon å väntade på att ja skulle packa en väska kläder.
för hej å hå, julen skulle komma att tillbringas i knätte med min sweet man å hela hans släkt..!
å gissa om allt blev bra? jag överdriver inte om jag säger att detta varit den bästa julen i hela mitt liv.
jag har således bott hos nils mellan 23/12-2/1.
vi har åkt i duetten, brutit oss in i ett torp, klippt håret, fixat fina förätten, vart i götet å shoppat, vart på midda, vart på bio, träffat varandras föräldrar, bytt julklappar, städat bilen, promenerat i skogen, vart på runkabilly i lidköping, skjutit hagelbössa, ätit glass, firat nyår med goa vänner... osv.

jag har aldrig känt så här för någon.
i vanliga fall brukar jag stå ut me pojkvänner i en, max två dar, sen e de kört å ja e urpissed å trött.
men med nils e de annorlunda, han e min karl å jag kan inte få nog av honom, varje minut isär e trist.
vi har till och med bestämt namnen på våra framtida barn... dessutom e hans syster å hennes man så sweet, som jättebra kompisar liksom, å deras ena son, ja e liksom hans idol eller nått.. ojojoj..
ja trodde inte överhuvudtaget att det kunde kännas så här.
det är nog så här det ska vara. det ÄR så här det ska vara.

när vi skildes åt i måndags kväll... viska han i mitt öra; "du vet väll att jag älskar dej?"
å gissa om det kom en tår i mitt öga...? O ja!

darn, jag älskar dej, skrotnisse <3

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hey ho!
Trillade in här av en ren slump, och ser att vi kommer från samma stad, även om du inte längre ser charmen med Falköping (haha) och har flyttat.

Verkar också som om vi har samma intressen, i form av gaddar, 50-tal och rockabilly mm.

Well, kul att läsa din blogg!
/M

Postat av: Samma som ovan...eller nedan?

Oh hjälp. Mikaela stämmer bra det, men vem är DU?Haha, du får ursäkta, känner knappt igen mannen jag vaknar bredvid varje morgon.;) Minnet är bra men kort.

Allt väl här hemma, jag håller ställningarna i den Falbygdska myllan. Hittade din blogg när jag kollade på folk från Falköping som bloggade.

Sååå, vad hittar du på för nåt i Borås då? Det var väl där du bodde, eller?

Ha det fint, nu ska jag jobba!
/M

2007-01-12 @ 09:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback