rosered lips...

rosered lips...

hi yall!

dags å uppdatera.. ja e kär, kärare än innan å kärare än kärast.

nils e min kapten rödskägg, även om han inte har skägg, eller e rödhårig :)
men sicka sideburns, me oh my oh..

jag har sån astinens, shit, de e baske mig inte lätt asså.

dessutom har nya kursen startat å de e massa massa mycke å göra.

hur ska detta gå? äh va tusan, allt går bra, allt löser sig.
se bara hur bra det gått hittills, å se bara sicket flyt jag har i livet just nu :)

sweet, jag vill alltid ha det så här. så här himla skönt o trevligt å bra!
jaa, kanske vill ja ha ett jobb när utbildningen e klar,
eller ska ha ett jobb rättare sagt ;)
men i övrigt? de e rätt bra som de e liksom, rockabilly, bilar, kärlek...

när kommer kottarna liksom?

hey ho let´s go! poss poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback