out from the junkyard and into the jungle...

jag jobbar på det, ok?

men trånga pumps är fortfarande ett helvete å gå i.
till på lörda ska dom iaf ha blivit bekvämare,
skönt blir det aldrig, men what the hell.
de e ju snyggt å ett state of mind såååå...

åhhh, hur fasen ska håret donas ihop å upp denna gång då?
hmm...

kreativt, lockigt, nålar, blommor, lugg....
same procedure as last time :)
börjar bli överjäklig på å manövrera pincurls å ostyrigt hår nu.

aight, round èm up, time to rodd and roll!

Kommentarer
Postat av: Julia

Aha! Tycker du att det är kul? Jag tycker att det är superkul, men väldigt stressigt emellanåt. Allt ska göras på en gång liksom.
Jag trivs jättebra i skövde, än så länge iafl! =)
Du bor i borås och inte i falköping?
Det är första terminen 2:a gången. Fick inte tillgodose det jag redan läst i Karlstad tyvärr, men jag får väl se det ett extra plus, att jag har 80p i auo.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback