black magic woman

black magic woman

oh me oh my oh... vilken kväll!

har dock kommit till diverse insikter *haha*.

*nisse å lasse bor inte i bullerbyn...!
*åsarp e inte så tokigt.
*folk dör ibland.
*mats har roligt skägg.
*stayups upskattas av män så väl som kvinnor...!?
*miiiiket bra val av skor :D
*mexiGo går riktigt bra å dansa till.
*cystor i njurar är inge bra alls.
*4cl e på tok för lite.
*sugrör är obligatoriskt!
*snus ÄR äckligt, jag säger ju de.
*jag kan va rätt lång...
*det är inte under några omständigheter ok å gå före i kön te damernas,
*det bor faktiskt folk i kumla oxå...?!
*rockabilly i mitt hjärta <3
*leopardmönstrat, I say no more ;)
*väggar är ovärderliga...!
*ibland e de bra å göra lite si å lite så :)
*hallon/honungsmak e gott.
*öl e fortfarande inte det godaste, men va faaan.
*tatueringar = samtalsämne
*majjan, jenny, rickard å ja dansar sötast :D
*jag HAR dum dialekt ;)
*ska jag strolla får jag göra det själv *wee*
*snälla, gråt inte för guds skull.
*jag känner tydligen förvånansvärt många, konstigt nog (döm om min förvåning)
*korsetter är krångliga, men o så sköna.
*hawaii, baby. hawaii.
*jag duger som jag är, tror ja :)

tebax till verkligheten, vardan, vreden, våldet, världen. fuck it.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha! Ja jag förstår verkligen hur du menar! Känns som om det är dags att pensionera sig innan man kommer ut på riktigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback